Reklamácia dopravy

POZOR - dôležité informácie!
Pri preberaní balíka od dopravcu skontrolujte starostlivo obal zásielky. Akékoľvek prípadné poškodenie obalu (diery, šrámy, pokrčené rohy atď.) hláste prosím vodičovi prepravnej spoločnosti a nechajte si zapísať stav balíka do preberacieho protokolu.

Po prevzatí skontrolujte doručenú zásielku. Kým sa nepresvedčíte, že nedošlo k poškodeniu tovaru, nezbavujte sa obalu v ktorom tovar dorazil. Pri nezachovaní pôvodného obalu nie je možné prípadnú škodu posúdiť a reklamovať u dopravcu. Ak zistíte poškodenie, máte jeden deň na nahlásenie reklamácie u dopravcu, ktorý zásielku doručil.

V prípade akýkoľvek otázok nás prosím kontaktujte na e-mail: info@galeriadielo.sk alebo na telefónnom čísle 0905361947.